Имал съм Фиат Типо 1.9 тд (тдс) се води при него абсолютно същия мотор 1 към 1 1.9 тд с интерклулер.
Мотора е изключително здрав но не и икономичен !
Градско 8-9 редовно си ми е горяло.
Извънградско под 7 трудна работа.
Върви в високите обороти не е като повечето нови дизели дори и жтд-то не е като него.Спомням си ,че вървеше от 2700 нагоре до 5 хил си набираше.Общо взето като бензинова кола трябваше да го карам за да гори г/д прилично.Ако тръгниш да го галиш гори повече,че се мъчи...
Едно е хубаво на тоя мотор.Върви перфектно на олио и горяло масло.Последните 15 хил км преди да го бракувам (купето се разцепи почти) съм карал само на олио и масло без да слагам грам нафта и съм пътувам на дълго така без да се притеснявам. Ако имаш възможност да намираш олио от заведени и горало масло ти си човека имаш перфектни мотор за тази работа.
За другото лято ще си търся 146 с този мотор !
Мотора е изключително здрав но не и икономичен !
Градско 8-9 редовно си ми е горяло.
Извънградско под 7 трудна работа.
Върви в високите обороти не е като повечето нови дизели дори и жтд-то не е като него.Спомням си ,че вървеше от 2700 нагоре до 5 хил си набираше.Общо взето като бензинова кола трябваше да го карам за да гори г/д прилично.Ако тръгниш да го галиш гори повече,че се мъчи...
Едно е хубаво на тоя мотор.Върви перфектно на олио и горяло масло.Последните 15 хил км преди да го бракувам (купето се разцепи почти) съм карал само на олио и масло без да слагам грам нафта и съм пътувам на дълго така без да се притеснявам. Ако имаш възможност да намираш олио от заведени и горало масло ти си човека имаш перфектни мотор за тази работа.
За другото лято ще си търся 146 с този мотор !
Comment